'Hoor jij wat ik hoor?' Met deze vraag begint het prentenboek Ik voel een voet van Maranke Rinck. Eigenlijk zou het alleen een voelboek worden, maar het boek was zo succesvol dat er ook een 'gewoon' prentenboek van uitkwam. En succesvol was het ook vanmorgen toen de schrijfster in de klas was: voorlezen, luisteren, vertellen en voelen. Het kwam allemaal aan bod. De boeken, wat knuffels, een blinddoek en een papiertje om te ritselen, meer was er voor Maranke Rinck niet nodig om er een geslaagd bezoek van te maken. Morgen zijn de andere onderbouwgroepen aan de beurt.
Waar lopen we warm voor? Wat valt ons op? Welke activiteiten maken ons blij? Welke onderwijsontwikkelingen inspireren ons? Hoe gebruiken we oude en nieuwe media? Welke boeken betoveren ons? Hoe bereiken we leerkrachten, leerlingen en hun ouders? Je leest het hier.
Anke werkte voorheen in de kinderopvang en is daarom behalve leesconsulente dBos ook onze specialis
Posts tonen met het label voelen. Alle posts tonen
Posts tonen met het label voelen. Alle posts tonen
maandag 20 april 2009
Abonneren op:
Posts (Atom)
