De fictie- en non-fictiecollectie van de bovenbouw op de Sjalomschool flink opgeschoond. Veel oude materialen de deur uit en op korte termijn nieuwe materialen er in. Weggooien is leuk, nieuw aanschaffen nóg leuker :) Tot die tijd staat het er uitgedund maar fris bij.
Waar lopen we warm voor? Wat valt ons op? Welke activiteiten maken ons blij? Welke onderwijsontwikkelingen inspireren ons? Hoe gebruiken we oude en nieuwe media? Welke boeken betoveren ons? Hoe bereiken we leerkrachten, leerlingen en hun ouders? Je leest het hier.
Anke werkte voorheen in de kinderopvang en is daarom behalve leesconsulente dBos ook onze specialis
Posts tonen met het label bovenbouw. Alle posts tonen
Posts tonen met het label bovenbouw. Alle posts tonen
donderdag 10 maart 2011
maandag 29 juni 2009
Abonneren op:
Posts (Atom)
