Van start met het 'Billetjes Bloot Spel' :). Toen lekker luisteren naar Max en de Maximonsters en daarna filosoferen over straf, kattekwaad monsters en fantasie. Er werd diep over deze onderwerpen nagedacht op de Groen van Prinstererschool. 'Fantasie zit in je hoofd, maar eigenlijk ook in je handen, want als je iets maakt van klei komt het uit je handen.'
Nu al zin in volgende week, dan gaan we het over Pippi hebben.


