...is er een te gekke activiteit in de meivakantie: Het ei van Columbus. Ben je tussen de 6 en 12 jaar en doe je graag nieuwe uitvindingen? Dan is dit wat voor jou! Je uitvinding mag je komen presenteren op maandag 4 mei op de uitvindingenmarkt in de bibliotheek in Capelle Centrum. De markt duurt van 13.00-16.00 uur.
Op woensdag 29 april kun je van 13.00- 17.00 uur je aan je presentatie komen werken in de bieb. Als je hulp nodig hebt, zijn we er natúúrlijk voor je! Geef je voor 28 april op via educatie@bibliotheekaandenijssel.nl. Bellen mag ook: 010 4503244.
Je kan ook lid worden van de hyve http://eiidee.hyves.nl/ of op Youtube kijken voor leuke filmpjes
Waar lopen we warm voor? Wat valt ons op? Welke activiteiten maken ons blij? Welke onderwijsontwikkelingen inspireren ons? Hoe gebruiken we oude en nieuwe media? Welke boeken betoveren ons? Hoe bereiken we leerkrachten, leerlingen en hun ouders? Je leest het hier.
Anke werkte voorheen in de kinderopvang en is daarom behalve leesconsulente dBos ook onze specialis
Posts tonen met het label het ei van columbus. Alle posts tonen
Posts tonen met het label het ei van columbus. Alle posts tonen
woensdag 1 april 2009
Abonneren op:
Posts (Atom)
