Anke werkte voorheen in de kinderopvang en is daarom behalve leesconsulente dBos ook onze specialis

Posts tonen met het label Alice in wonderland. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Alice in wonderland. Alle posts tonen

donderdag 19 augustus 2010

Mooiste boek?



Dat zou Alice in wonderland kunnen zijn.... Moet je wel een iPad hebben. Een mooi boek is het wel :)